Известие

Collapse
No announcement yet.

изЧЕЗва ми водата...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
    и на мен ми е така. като долея до макс и после пада под минимума и за това не доливам и си стои само така под минимума
    И моята кола е така.Като я купих смених антифриза,сипах го малко под максимума и за няколко дни падаше под минимума.Доливах няколко пъти,но ми писна и го оставих така да си седи малко под минимума и така си седи близо 5 години вече.
    При колегата е малко по-различна ситуацията,както е описал,много бързо изтича,но няма смисъл да се повтаряме,има доста постове на другите колеги,които са му дали напътствия.
    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Огледай добре за ръждиви отенъци около и по самите ремъци. Много е вероятно водната помпа да е прокапала. Докато работи двигателят ремъците разнасят течността и трудно се вижда да капе на земята.
      Все си мисля че количеството изчезнал антифриз е твърде голямо за да го разнасят ремъците и да не се вижда!!!
      А ако течеше от радиаторчето на парното то след 20 км.колегата щеше да е до глезените в антифриз,вода,ракия или там с каквото кара!
      П.С Нека не се счита за заяждане но няма логика просто!
      0892 488 330-Теодор
      Alfa Romeo 145 3.0 24V
      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

      Comment


      • #18
        Благодаря на колегите, отзовали се. Оставих колата да поработи на едно място и я изгасих. След около 5 часа погледнах отдолу...нямаше никакви течове или остатъци от такива...за радиаторчето в купето ще погледна, но ми е нужна малко помощ, по-точно къде да погледна....Но погледнах - мокета в колата изобщо не е прогизнал и дори не е влажно.
        ...още нещо...в колата духа топло...но на 90 градуса, като е колата, някакси не ми пари много на ръката...пак си духа топло, но не и горещо. Все си мисля, че е редно да духа горещо при тези температури на водата.
        За обезвъздушаване на системата...температурите варират перфектно, съмнява ме да имам нужда от това. На 83 отваря, и не минава 90. Чудеснта е. Колкото до водната помпа...май е на около 50 000 км и трябва да я сменям с всичките й там ролки, ремъци...бля бля...незная в каква състояние е, не вярвам да мята вода..долу под нея няма и капка течност.
        Най-важното - сутрин и дори след 2 седмици престой, колата пали от раз без никакви кихавици и гасненици....Вода отзад не излиза, погледнах.
        Много се опасявам да не е тази тъпа гарнитура на главата, защото с нея идва и пилене и гумички на клапаните и всички екстри..редно ще е, и отивам на 400 лева някъде за цялото удоволтвие, всичко! Маслото специално го гледах...на чертата на Максимума е, нормален визкозитет, плътно,цвета е тъмен....пяна по капачката няма...
        ...всичко изглежда нормално...
        Last edited by milev86; d.m.y г., 01:04.
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          Благодаря на колегите, отзовали се. Оставих колата да поработи на едно място и я изгасих. След около 5 часа погледнах отдолу...нямаше никакви течове или остатъци от такива...за радиаторчето в купето ще погледна, но ми е нужна малко помощ, по-точно къде да погледна....Но погледнах - мокета в колата изобщо не е прогизнал и дори не е влажно.
          ...още нещо...в колата духа топло...но на 90 градуса, като е колата, някакси не ми пари много на ръката...пак си духа топло, но не и горещо. Все си мисля, че е редно да духа горещо при тези температури на водата.
          За обезвъздушаване на системата...температурите варират перфектно, съмнява ме да имам нужда от това. На 83 отваря, и не минава 90. Чудеснта е. Колкото до водната помпа...май е на около 50 000 км и трябва да я сменям с всичките й там ролки, ремъци...бля бля...незная в каква състояние е, не вярвам да мята вода..долу под нея няма и капка течност.
          Най-важното - сутрин и дори след 2 седмици престой, колата пали от раз без никакви кихавици и гасненици....Вода отзад не излиза, погледнах.
          Много се опасявам да не е тази тъпа гарнитура на главата, защото с нея идва и пилене и гумички на клапаните и всички екстри..редно ще е, и отивам на 400 лева някъде за цялото удоволтвие, всичко! Маслото специално го гледах...на чертата на Максимума е, нормален визкозитет, плътно,цвета е тъмен....пяна по капачката няма...
          ...всичко изглежда нормално...
          Колегите са изброили почти всички причини, остава прецакан термостат от долната му страна и да не го виждаш или гарнитура на глава пробила навън Аааааааа и малко вероятно, прецакан маркуч на охлаждането на масления филтър.

          Най гнусна е тапа на двигатела, да се хване и смени.
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 01:33.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
            И моята кола е така.Като я купих смених антифриза,сипах го малко под максимума и за няколко дни падаше под минимума.Доливах няколко пъти,но ми писна и го оставих така да си седи малко под минимума и така си седи близо 5 години вече.
            При колегата е малко по-различна ситуацията,както е описал,много бързо изтича,но няма смисъл да се повтаряме,има доста постове на другите колеги,които са му дали напътствия.
            И моята е така, до сега все и доливам, но май ще правя и аз като вас! Явно това си е някакъв вид дефект....Само не-знам как може да се разбере къде отива тази вода и защо пада до минимум и си стой водата, а на максимума не-може да я задържи....


            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
              И моята е така, до сега все и доливам, но май ще правя и аз като вас! Явно това си е някакъв вид дефект....Само не-знам как може да се разбере къде отива тази вода и защо пада до минимум и си стой водата, а на максимума не-може да я задържи....
              Според мен го изхвърля от капачката,но си мисля,че всичко си е наред щом си седи под минимума и не мърда.Така си мисля аз.Някой колега,ако има обяснение на това явление,нека да го сподели.
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                Според мен го изхвърля от капачката,но си мисля,че всичко си е наред щом си седи под минимума и не мърда.Така си мисля аз.Някой колега,ако има обяснение на това явление,нека да го сподели.
                Обяснението е следното: При дадено налягане "P" в системата капачката изпуска това налягане като предпазен клапан под формата на пара в атмосферата.
                Колкото по-малко течност има в разширителния съд, толкова налягането е по-ниско при работната температура на двигателя, и обратното.
                Т.е - когато течността е много, това води до създаване на налягане по-високо от P и течността под формата на пара бива изпусната през капачката.
                Когато течността е малко, съответно налягането е по-малко от P и течността не намалява.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  + това на студен двигател като е на минимума - на загрял течността се разширява и си отива точно на максимума. Като е на максимума при студен двигател, като загрее отива над максимум и както казва колегата явно се изпарява през капачката

                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                  Comment


                  • #24
                    Колега, този филм вече съм го гледал на екс-Ксантията ми. Симптомите бяха същите - доливаш антифриз, който потъва в бездънната яма, от духалките въздушната струя е хладка, а не гореща, от никъде не капе, няма нищо мокро и влажно. В сервиза махнаха главата и ми показаха гарнитурата - липсваха цели парчета от клингерита, а металните пръстени се бореха за независимост. След това източиха около 10 литра коктейл от антифриз и масло от картера и разбрахме къде е отивал антифриза. А най-тъпото беше, че от ауспуха не излизаше пара. Съвета ми е да източите маслото и да видите количеството му колко е. Ако не е маслото - обратно в двигателя. По този начин ще си спестите едно махане на главата.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #25
                      Аз имам подобен проблем.... На студен двигател доливам до MAX, след 1+ месец нивото е на MIN(съответно на загрята течност- 90 градуса си е на MAX). Под MIN не е падала... Много съм се чудел къде ходи тая вода (100г/ месец). Маслото ми го яде колата 500-700мл на смяна, но я карам често и продължително на 5к+ обороти, а и сега маслото е на 7к километра и изглежда доста добро (Yacco 10w40). Казанчето е чисто също =/
                      Колата не пуши нито има някакви отлагания по капачката на маслото.

                      Не мога да влизам във филми та да свалям двигател, да се гледа глава и т.н. поне докато си върви колата добре =/
                      Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        Колега, този филм вече съм го гледал на екс-Ксантията ми. Симптомите бяха същите - доливаш антифриз, който потъва в бездънната яма, от духалките въздушната струя е хладка, а не гореща, от никъде не капе, няма нищо мокро и влажно. В сервиза махнаха главата и ми показаха гарнитурата - липсваха цели парчета от клингерита, а металните пръстени се бореха за независимост. След това източиха около 10 литра коктейл от антифриз и масло от картера и разбрахме къде е отивал антифриза. А най-тъпото беше, че от ауспуха не излизаше пара. Съвета ми е да източите маслото и да видите количеството му колко е. Ако не е маслото - обратно в двигателя. По този начин ще си спестите едно махане на главата.
                        Това звучи доста грубо....По-добре да не влизаме в тоя филм и да си останем в нашия и проблема да се окаже изпаряването през капачката, ако мога да го нарека "проблем" разбира се....


                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                          Това звучи доста грубо....По-добре да не влизаме в тоя филм и да си останем в нашия и проблема да се окаже изпаряването през капачката, ако мога да го нарека "проблем" разбира се....
                          То спарка ако има толкова вода в маслото, при първото вдигане на обороти ще изтропа.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                            Това звучи доста грубо....По-добре да не влизаме в тоя филм и да си останем в нашия и проблема да се окаже изпаряването през капачката, ако мога да го нарека "проблем" разбира се....
                            Ами купи си една капачка и опитай (струва макс 10лв),ако е от нея супер,ако ли не както си решиш по нататъка
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 22:09.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Ами купи си една капачка и опитай (струва макс 10лв),ако е от нея супер,ако ли не както си решиш по нататъка
                              Е то ако вкарваше вода в маслото, щеше да има някой признаци, а при мен за сега всичко е точно, пали като часовник, съвсем малко припушва докато загрее което е нормално, няма да глъхне т.е. никакви симптоми! От време на време само съм забелязал, че когато си карам на 1-ва предавка на малки обороти около 1500 и ми притрисва за момент, но като е загряла не го прави (и все пак рядко го прави де, на 2 месеца веднъж). Преди време имах също проблем, който много рядко се появяваше, когато запаля колата и пристисваше супер яко, изгасям я и я паля отново и всичко е ок, та докато един ден не и махнах свещите и не видях, че в гнездата имаше доста масло. Изкарах маслото със спринцовка и от тогава не ми е правила тоя номер.
                              Last edited by tonov; d.m.y г., 22:09.


                              Comment


                              • #30
                                Ами братле определено опитай с нова капачка
                                Иначе можеш да видиш дали ти е изрядна охладителната система като покараш до 90 градуса и огасиш колата (вечерта),а след като изстине напълно и развъртиш капачката- трябва да изсъска,това значи че не "издиша" от никъде системата и е един вид херметизирана ,ако ли не или има не добре стегнат ,маркуч или капачката се цака...
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X